The American Way - Reisverslag uit Cass Lake, Verenigde Staten van Mar Mout - WaarBenJij.nu The American Way - Reisverslag uit Cass Lake, Verenigde Staten van Mar Mout - WaarBenJij.nu

The American Way

Blijf op de hoogte en volg Mar

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cass Lake

We zijn er eindelijk. De reis was redelijk aangenaam, we hadden 3 stoelen voor ons 2. Bij aankomst op Chicago O Hare met n busje nog n behoorlijk stuk rijden naar het kantoor van de autorental. Daar hadden we het geluk zo'n 40 Russen voor ons te hebben waarvan er maar 1 Engels sprak. En ze wilden allemaal SUV's met GPS en zagen eruit als ASO'S . Uiteindelijk na lang wachten kregen we onze auto, maar toen ik mn deur open deed stroomde het water nog net niet naar buiten. Had een geitenbreier het raam open laten staan en het goot dus mn halve stoel nat. Maar met behulp van n Amerikaanse keukenrol en n handdoek konden we op pad.
Dat valt nog niet mee in de stromende regen in Chicago in een vreemde auto hangend op 1 bil. Dus na 2 uurtjes hielden we het voor gezien. We zijn gestopt bij n typisch Amerikaans motel, zo 1 uit de film, met pub en restaurant. Daar hebben we natuurlijk genoten van de typisch Amerikaanse gastvrijheid en keuken. Moe maar voldaan kropen wij vroeg onze Kingsize bedden in. Het is hier nu 3 uur 's nachts, dus ik zit nou al in de knoop met de tijd. Jarige Job is ook wakker dus we hebben maar gelijk cadeautjes uit gepakt, niet gezongen natuurlijk anders krijgen we problems met de neighbours. Heerlijk vakantie, maar weer zien wat morgen brengt.
Good night, sleep tight, don't let de bedbugs bite!

• 15 Oktober 2014 - 11:25

Esther Wander :

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Wel een vervelende start met die auto, jammer en balen! Wens jullie een top tweede dag zodat je dit weer snel vergeten bent!
    Veel plezier, drive save en natuurlijk happy birthday. Xxxx

• 15 Oktober 2014 - 11:34

Elly En Jan:

hey there,
    happy birthday! van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van met zn tweetjes vandaag. wij klinken hier straks op je verjaardag. groetjes uit drenthe van elly en jan

• 15 Oktober 2014 - 12:01

Connie:

Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn maar allereerst lieve Ger van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mar natuurlijk ook gefeliciteerd, hopelijk hebben jullie nog een paar uurtjes kunnen slapen.
    En natuurlijk hopen we dat het vandaag droog is bij jullie,geniet van de dagg en van de omgeving.
    Liefs Theo en Connie.

• 15 Oktober 2014 - 12:37

Nellie:

Hoi, allereerst van harte gefeliciteerd Ger, we hopen dat je een fijne verjaardag hebt, met veel kado's. En fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet van deze vakantie. Wij kijken al uit naar jullie volgende bericht.

Veel liefs Arie en Nellie

• 15 Oktober 2014 - 16:53

Larry:

Hoi Marian, van harte gefeliciteerd beide! Leuk om je eerste blog vanaf vreemde bodem te lezen!
    Hele fijne voorzetting van jullie indrukwekkende trip en ik wacht met veel plezier op je volgende blog! Groetjes.

• 15 Oktober 2014 - 17:05

Aron En Nelleke:

Nou eindelijk kon ik op de site, hij lag plat, maar ik wist al dat je vroeg wakker was via de app. Wat een gedoe zeg met die auto. Ik snap ook wel dat je niet terug bent gegaan om weer in de rij te wachten voor een andere auto:-) Op Sicilie kregen wij aanvankelijk een automaat, maar die hebben maar teruggegeven en een normale schakelauto gevraagd. Wij wensen jullie veel veilige kilometers.

• 15 Oktober 2014 - 21:08

Ton En Bep:

Mar Ger nog een fijne vakantie en ger van harte gefeliciteerd en een fijne dag wel uit kijken groetjes Ton bep.