Straatjes in staatjes - Reisverslag uit Cass Lake, Verenigde Staten van Mar Mout - WaarBenJij.nu Straatjes in staatjes - Reisverslag uit Cass Lake, Verenigde Staten van Mar Mout - WaarBenJij.nu

Straatjes in staatjes

Blijf op de hoogte en volg Mar

22 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Cass Lake

Zo het is inmiddels dinsdag, we zijn al weer n week onderweg. We hebben alweer 4 staten bezocht en zijn aan no 5 begonnen. De scenic route in Iowa en Illinois was niet zo mooi als in Wisconsin en Minnesota. Maar we trekken natuurlijk steeds zuidelijker dus het wordt warmer en je kan zien dat de herfst hier nog niet zoveel zn intrede heeft gedaan. Het blijft soms ook ontzettend puzzelen waar je heen moet, zit je net lekker op de GRR staat er weer n bord Detour. Wordt je weer omgeleid. Als je geluk hebt staat er nog ergens n bord, vaak staat er niks meer aangegeven. Dan moeten we zelf maar uitzoeken hoe we verder moeten. En zo hebben wij al vele onbekende straten doorkruist. Ger gooit zich met t grootste gemak in de meest drukke verkeerssituaties en we komen er dus altijd ongeschonden doorheen. Ook roep ik wel eens de hulp in van een passerende Amerikaan(se) en zet dan mn vriendelijkste en meest blonde gezicht op en vraag de weg. Lukt altijd. Btw ik blijf ze super vriendelijk vinden die Amerikanen . Altijd aardig en geïnteresseerd in waar we vandaan komen en wat we gaan doen. En altijd is de respons. Oh my god! We hebben al veel dingen gezien. Vandaag zijn we gaan kijken bij een oud Indianenfort en railroad bij Fort Madison. 100 jaar oud en bij binnenkomst in t museum krgen we van n oude baas n persoonlijke rondleiding. Zo lief en dat taaltje hier zo grappig. n Btje knauwerig Engels, ik denk dat dat naarmate we zuidelijker komen nog erger kan worden. Morgen n klein stukje door naar St Louis, we willen n hotel downtown bij Laclede's Landing. Daar zitten veel bluescafe's. Dus we hopen op n avondje of 2 muziek. Want hier blijven we 2 nachten.
Nou lieve volgers, ik hoop dat de storm in Nederland gaat liggen.
We will keep on riding.

• 22 Oktober 2014 - 06:48

Eline Pomp:

Wat kun je goed schrijven. Lijkt of we bij jullie in de auto zitten.
    Ben ook benieuwd naar jullie belevenissen in St Louis.
    Xxx Eline

• 22 Oktober 2014 - 14:02

Connie:

Wat een mooie foto's staan er al op facebook, ik geniet van je verhaaltjes.
    Ik stuur de berichtjes door naar mam,heeft ze ook wat te lezen.
    Fijn dat jullie genieten en nog lekker 2 weken te gaan.
    Veel plezier weer en zeker met de muziek.
    Liefs Theo en Connie.

• 22 Oktober 2014 - 17:00

Larry:

Erg leuk blogje, Marian, geeft een mooie indruk. Fijne reis verder en tot de volgende keer. Have fun!

• 22 Oktober 2014 - 17:52

Aron En Nelleke:

Wat een onvergetelijke reis, toch leuk dat er onverwachte dingen gebeuren. Als alles zo voorgekauwd is is het niet zo spannend. Wens Ger maar succes met het rijden, we nemen tenminste aan dat jij niet achter het stuur kruipt:-). Blijf schrijven; we kijken uit naar jullie berichtjes.

• 22 Oktober 2014 - 17:53

Nellie En Rens:

We rijden zo de route met jullie mee, die omleidingen zijn wel lastig zeg! maar.... Ger is een topchauffeur!!!
    Leuk als jullie naar die bluescafe's kunnen, ik swing met jullie mee hoor!
    Veel plezier en een dikke kus van ons xxxxx