Trails, trails, trails. - Reisverslag uit Crest Trailer Park, Verenigde Staten van Mar Mout - WaarBenJij.nu Trails, trails, trails. - Reisverslag uit Crest Trailer Park, Verenigde Staten van Mar Mout - WaarBenJij.nu

Trails, trails, trails.

Blijf op de hoogte en volg Mar

03 November 2014 | Verenigde Staten, Crest Trailer Park

Even n snelle update van de afgelopen 2 dagen. Gisterenmorgen zijn we vertrokken naar Bogue Chitto Natural Wildlife Refuge. een prachtig park. we hebben er n paar trails gelopen.
Vanochtend vertrokken naar Mandeville. Daar ligt het Fontainebleau State Park. We moesten entree betalen, behalve 62 plussers, das de 1e keer dat mn Gerry blij was met zn leeftijd! Daar hebben we 14 km getraild. Echt super mooi. Een Racoon gezien, eindelijk n levende. We waren wel moe, zoveel km's lopen zijn wij niet gewend. Nu zitten we in n hotel bij de airport. Morgen om 05.30 op en dan eerst tanken en de auto wegbrengen, dan naar de airport. Dan 4 uur vliegen naar Detroit. Daar hebben we 10 uur te killen dus dan willen we ff naar downtown Detroit naar t Motownmuseum.
Het is n gekkenhuis hier de vliegtuigen razen om ons heen, ben benieuwd of ik kan slapen. Tot zover kijk ik met weemoed terug op dit avontuur. Het was n geweldige reis, ik had t voor geen goud willen missen.
Bye bye America

• 04 November 2014 - 06:44

Eline Pomp:

Ik heb genoten van jullie verslagen en foto's. Goede reis terug xxx

• 04 November 2014 - 12:24

Larry:

Ja, Marian, aan alles komt een end en soms veel en veel te snel!!! ;-) Een hele goede terugreis en tot later!

• 04 November 2014 - 14:14

Connie:

Ik wens jullie een hele goede reis en tot morgen.
    Fijn dat jullie allebei genoten hebt van deze mooie reis.

• 04 November 2014 - 16:52

Nellie:

Ook wij vinden het "jammer"dat het voor jullie afgelopen is. We hebben steeds weer genoten van de foto's, en vooral de verhalen op de site. Dat had best wel wat langer mogen duren. Maar het baasje roept weer he Ger. Wij wensen jullie een plezierige terugreis, en we horen jullie wel weer in Nederland. Dikke knuf. Nellie

• 04 November 2014 - 17:44

Aron En Nelleke:

Jeetje, jammer dat het er weer op zit. Ik geniet zo van je verhalen. Onze Marry gaat morgen naar Madagaskar, maar die verwacht weinig wifi verbindingen, dus geen reisverslagen:-(

• 05 November 2014 - 20:34

Irene:

Lieve Marian,
    Lekker nog wat mosterd na de maaltijd. de laatste dagen even de computer niet echt aangehad en zie na de laatste mailtjes gelezen te hebbben dat julie thuis of bijna thuis zijn.
    Juist nadat het nog maar net sinds maandag herfst is geworde dus wel wennen.
    ik hoop dat jullie een goed reis terug hebben gehad.

Lieve groet en tot ziens,

Irene