van Saigon naar Phnom Pheng - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Mar Mout - WaarBenJij.nu van Saigon naar Phnom Pheng - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Mar Mout - WaarBenJij.nu

van Saigon naar Phnom Pheng

Blijf op de hoogte en volg Mar

04 December 2012 | Vietnam, Hoi An

Hallo allemaal,

Vandaag is het "mijn dag" en maak ik het verslag! Er is alweer veel gebeurd. De tijd gaat zo snel, maar we maken wel veel mee gelukkig.

Saigon - De Mekong Delta
We hebben massaal de dure aanbieding van Shoestring naast ons laten liggen en zelf een excursie geboekt bij de concurrent. De bus kwam ons keurig ophalen bij het hotel en daar gingen we dan over de highway door het groene hart met rijstvelden door Vietnam naar de delta. Het is was een erge mooie dag geworden met weer veel indrukken. Op de boot over de brede Mekong, gezeten op klapstoeltjes naar een zijrivier. Na een haltuurtje een stop bij diverse kleine fabriekjes van snoepjes, zoete rijstpopcorn en rijstwijn. Ook even proeven natuurlijk! Net jenever vond ik. Ondertussen even een hoosbui tussendoor en daar zat ik dan in mijin poncho met blauwe balletjes. Verder op de zijrivier bleek dat de waterstand behoorlijk gezakt is. De palen van de huizen stonden allemaal blank en je kon zien dat het water wel 1,5 meter hoger komt. Tot zover Elly

  • 05 December 2012 - 22:18

    Anja:

    Hi sis
    Ik heb de foto op facebook gezien, die poncho staat je 'béééldig'! ;-)

    Ma en ik bekijken regelmatig de foto's en ik print jullie verhalen voor haar uit.

    Hier alles goed. 't is nu woensdag de 5e; vrijdag wordt er een dagje gladheid en sneeuw verwacht, dat moet zaterdag weer weg zijn. Geniet dus nog maar even van het zonnetje. Groetjes voor iedereen, Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Mar

Actief sinds 01 Juni 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 36394

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 21 September 2014

Musical touring USA

17 November 2012 - 12 December 2012

Oriëntal sighstseeing

08 Juli 2010 - 02 September 2010

Living in Hong Kong

Landen bezocht: