Strijken ........leuk! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mar Mout - WaarBenJij.nu Strijken ........leuk! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mar Mout - WaarBenJij.nu

Strijken ........leuk!

Door: MarMout

Blijf op de hoogte en volg Mar

15 Juli 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Het is bijna kwart over zes donderdagavond. Vandaag mijn 1e ruzie'tje gehad in HKG. Wil de lift uitstappen en een grote groep met Pakistani willen erin en doen dat ook. Met geweld bijna, maar dan vergeten ze die kleine witte, ik heb ze even op hun nummer gezet. Op z'n Marries!!!!! Ze weken uiteen, als de Rode Zee.
En dan de was. Die is vanochtend opgehaald en vanmiddag om 4 uur kwam het terug. Ongestreken! Gebeld en gevraagd om een strijkplank en ijzer en 2 min. later stond die in het appartement. Wat heerlijk een uurtje strijken op een strijkplank die tot mijn dijen komt!!! Ik ben klein maar die Chinezen...... Ook op straat valt me dat op, ik had vanochtend een hakje aangedaan, bij elk stoplicht stak ik met kop en schouders boven ze uit.
Wat me ook opvalt: ze zijn ontzettend behulpzaam, maar ook ontzettend onbeleefd. Niemand houd de deur voor elkaar open, al heb je je handen vol!!!Het slechte weer is nog niet gearriveerd, maar komt ongetwijfeld. Ze waarschuwen er zelfs voor. We wachten af. Nog een dagje en dan is het weekend, heerlijk!!!
God bless China en de regen!!!

  • 15 Juli 2010 - 14:18

    Connie:

    Hoe is het mogelijk dat je ineens strijken iets leuks vind.
    Maar ja als je tijd overhebt vindt je waarschijnlijk alle huishoudelijke karweitjes leuk.
    Natuurlijk heb je gelijk om niet het kaas van je brood te laten eten.
    Laat je maar horen hoor al is het in het engels.
    Ik hoop dat het mee gaat vallen met de regen en jullie kunnen genieten van het weekend.
    Groetjes weer van Theo,Pommel en Connie.

  • 15 Juli 2010 - 21:33

    Aron En Nelleke:

    Ik zag het helemaal voor me. Niemand kan eronderuit als jij boos wordt; geweldig. Zij zullen niet geweten hebben wat hen overkwam. Stel je voor komen die gasten 's avonds thuis en zeggen ze: "Wat we nou hebben meegemaakt, je zult het niet geloven!! Een klein meiske met spierwit haar zette ons, ONS! op onze plaats. Hoe is het mogelijk!" Prima gedaan hoor GIRL POWERRRR!!!
    Kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Living in Hong Kong

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

Home

30 Augustus 2010

Nog een tempeltje

30 Augustus 2010

Soho soho soho soho

22 Augustus 2010

Pleintje

22 Augustus 2010

Ongeluk(je(s))
Mar

Actief sinds 01 Juni 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 36427

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 21 September 2014

Musical touring USA

17 November 2012 - 12 December 2012

Oriëntal sighstseeing

08 Juli 2010 - 02 September 2010

Living in Hong Kong

Landen bezocht: