Bloemen - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mar Mout - WaarBenJij.nu Bloemen - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mar Mout - WaarBenJij.nu

Bloemen

Door: MarMout

Blijf op de hoogte en volg Mar

16 Juli 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Ben net weer op onderzoek uit geweest en ik heb een piepklein bloemenwinkeltje gevonden( zie foto).
Ik heb meteen een vaas aangeschaft voor 2 euro en een bosje knalroze chrysanten (jaja mam!!) voor 3 euro. En het staat me toch leuk. Het wordt nog een echt thuis hier. Nou moest ik nog naar de super, maar m'n bloemen snakten naar een slokje, dus ga ik straks nog een keer.
Nog even voor Nicole, ik sportte thuis ook al 2 x per week hoor en nu is dat dan 4 x per week.
Het zwemmen was een drama vanmorgen, het was Familyday at the pool.
En nog even over de Pakistani, die hebben het hotel overgenomen. Overal zijn ze en ze zijn vreselijk onbeschoft. Zo, dat moest ik ff kwijt. Toedeledoki

  • 16 Juli 2010 - 10:51

    Connie:

    Je hebt gelijk hoor Mar om het een beetje gezellig te maken en de kleur vind ik mooi.

    De foto's zijn weer prachtig en wat een leuk winkelstraatje is dat.

  • 16 Juli 2010 - 11:06

    Trientsje:

    Wat lijkt dat gezellig, die winkelstraat.

  • 16 Juli 2010 - 11:10

    Trientsje:

    Ik had niet in de gaten dat er meer foto's achter zaten.
    Het zijn weer mooie foto's, ook mooie bloemen op je tafel!!!
    Wat is het voor bootje, vissers?

  • 16 Juli 2010 - 13:03

    Aron En Nelleke:

    Hoi luitjes, leuke foto's Marry je wordt nog een echter wizzkid! Leuke manier om steeds mijn computer op te starten, nieuws van jullie! Blijf schrijven hoor, we genieten ervan! En sterkte met de Pakistani. Ik stel me zo voor dat ze net zo ergelijk zijn als de Russen op de all inclusive vakanties in Egypte en Turkye. Doen we ook nooooooit meer. Kus van ons

  • 17 Juli 2010 - 20:19

    Corry:

    He' Marrrryyy helemaal leuk hoor die blommen,en wat een leuke foto's lijkt me toch wel dat je er gezellig kan shoppen. Ik zie weer uit naar de volgende foto's
    Doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Living in Hong Kong

Recente Reisverslagen:

05 September 2010

Home

30 Augustus 2010

Nog een tempeltje

30 Augustus 2010

Soho soho soho soho

22 Augustus 2010

Pleintje

22 Augustus 2010

Ongeluk(je(s))
Mar

Actief sinds 01 Juni 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 36419

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 21 September 2014

Musical touring USA

17 November 2012 - 12 December 2012

Oriëntal sighstseeing

08 Juli 2010 - 02 September 2010

Living in Hong Kong

Landen bezocht: