Vluggertje - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Mar Mout - WaarBenJij.nu Vluggertje - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Mar Mout - WaarBenJij.nu

Vluggertje

Blijf op de hoogte en volg Mar

26 November 2012 | Laos, Luang Prabang

Omdat er steeds maar geen gelegenheid is om te schrijven beschrijf ik de afgelopen week in n notendop.
In Luang Prabang dag 2 hebben we 2 scootertjes gehuurd en wilden hiermee naar een grote waterval waar we pootje zouden kunnen baaien en eventueel zwemmen. Vol goede moed zijn we gestart maar na toch al een flinke poos gereden te hebben en inmiddels de normale weg allang te hebben verlaten en dus op een steen/zandweg vol met kuilen te zijn aanbeland en inmiddels ook al hoog in de bergen zaten bedachten we dat dit onmogelijk de goede weg kon zijn. Na heel veel rijden kwamen we uitieindelijk toch bij de watervallen die heel mooi waren. Ger besloot een plonsje te wagen en na wat gepoedel heeft hij zich afgedroogd met Elly d'r sjaal en met zn blote bips in zn bermuda togen wij naar huis. El en ik hadden wel n btje genoeg van t hotseklotsen, maar Jan en Ger hebben ook nog n kleine waterval bezocht.
De volgende drie dagen waren erg zwaar we hebben 3 dagen gebust van 's ochtends 7 uur tot ' s avonds 7 uur in de bus. Soms goede wegen soms hotseklotsen en zo zijn we via Savannaketh in Hue aan gekomen. Dus Vietnam. De grensovergang was weer n echte Aziatische belevenis, maar we zijn er en we gaan dus nu weer van kippen naar Dong. Hue ligt aan de kust, van hieruit vertrekken we morgen naar Hoi An. Vandaag hebben we een excursie geboekt. We gaan eerst varen over de Perfumeriver en dan nogwat tempels bezoeken, lunchje erbij en dan zijn we einde van deze middag weer terug. Ik zal proberen hier vandaag nog verslag over te doen. Iedereen de groeten van ons vieren en bedankt voor de lieve reacties.
We are blessed to be here <3<3<3

• 26 November 2012 - 08:29

Connie Ponsen-Rietdijk:

Fijn om weer iets van jullie reis te lezen en ondanks de 3 dagen in de bus toch genieten van jullie vakantie.
    Leuk dat Ger toch nog een duikje heeft kunnen nemen bij de waterval, al zal dat water best koud geweest zijn.
    Hier gaat alles nog erg goed en zeker met Pommel al was het gisteren een hele winderige dag.
    Maar ik had haar goed vast dus ze kon niet wegwaaien.
    Genieten jullie nog maar van de mooie tempels en van Vietnam.
    O ja hoe is het eten daar?
    De groetjes van Theo en Connie, een dikke knuffel van Pommel en ook maar iets van Speedy dan.